SAVJETI ZA SELIDBE
SAVJETI ZA SELIDBE
kombi vozila prijevoz.com.hr

SAVJETI KOJI VAM MOGU POMOĆI PRILIKOM SELIDBE

Ako ste selidbu ostavili za posljednji trenutak, nema mjesta panici. Ovdje ćete pronaći savjete za izvođenje cijelog procesa organizirano i agilno.

Dvojba oko toga kako organizirati selidbu nešto je što okružuje većinu ljudi kada treba posložiti stvari, razmišljajući o tome pripremili smo savjete kako organizirati selidbu, koji će vam pomoći da započnete priču u novom domu.

PRIPREMITE SE UNAPRIJED

Unatoč tome što se među savjetima o tome kako organizirati promjenu čini jednom od najočitijih radnji, važno je zapamtiti da je planiranje temelj da sve ide prema očekivanjima.

Zapisivanje svih stvari koje će vam trebati u procesu pakiranja, ugovaranja prijevoznih usluga, pa čak i ljudi koji trebaju biti uključeni u selidbu, tajna je uspjeha.

Ne ostavljajte za posljednji trenutak!

Odvojite vrijeme za prikupljanje svih informacija koje su vam potrebne i zapišite ih u virtualnu bilježnicu ili čak u bilježnicu kako ne biste zaboravili ili izgubili planiranje usred nereda i uznemirenosti izazvanih promjenom.

Upoznajte novu kuću prije preseljenja

S lakoćom koju agenti za nekretnine i iznajmljivači pružaju prilikom iznajmljivanja kuća, vrlo je uobičajeno da ljudi sklope ugovor bez da su prije toga temeljito pogledali prostor.

Često, u svakodnevnoj žurbi, posjet je zakazan na dan kada nemamo puno vremena na raspolaganju i neki detalji mogu proći mimo, kao što su prilagodbe koje treba izvršiti, bitna renoviranja ili čak potreba za popravcima objekata.

Da biste izbjegli ovu vrstu problema, jedino rješenje je zakazati inspekcijski posjet na dan kada imate dovoljno vremena da otklonite svoje nedoumice, pa čak i fotografirate probleme na licu mjesta, u slučaju da pronađete nešto što nije očekivano ili po vašem ukusu.

Ako ne možete stići, dogovorite se s osobom od povjerenja da za vas obavi ovaj postupak pregleda.

Očito, izgled neće biti isti i ona bi mogla propustiti nešto što ćete primijetiti u budućnosti, međutim, bolje je imati opću procjenu, prije promjene, koju je napravio netko koga poznajete nego se oslanjati samo na ponuđene slike od strane vlasnika nekretnine.

Napravite male popravke u novoj kući

Kada birate svoj novi dom, idealno je izvršiti manje popravke prije stvarnog početka selidbe.

Na taj način se izbjegava neorganiziranost i štedi vrijeme, jer rok popravka može biti isti kao i rok slaganja predmeta koji se preuzimaju.

Poboljšajte bojanje zidova, zalijepite male pukotine na stropu, promijenite utičnice ili slavine i namjestite sobna vrata. Ovo su neki od popravaka koji se mogu obaviti brzo i daju još posebniji štih novom domu.

Zatražite gašenje usluga

• Voda;
• Plin;
• Svjetlo;
• Telefon;
• Kabelska televizija;
• Internet;
• Dostave i korespondencija

Promjena adrese je vrlo jednostavna, samo kontaktirajte tvrtke odgovorne za pruženu uslugu i zatražite promjenu adrese.

Uglavnom se ti zahtjevi rješavaju na jednostavan način putem pozivnih centara, telefonom, e-poštom i online chatovima.

Uredite svoj novi dom

Kako biste što više izbjegli famozni nered sa selidbom, sastavite projekt rasporeda gdje će biti namještaj u novoj rezidenciji.

Razmišljajući o prostorima, lakše se organizirati i ne izgubiti se kada počnete sastavljati kuću. Kako bismo vam pomogli, postavili smo tijek koji vam može pomoći u ovoj radnji:
• Razmislite o tome u kojoj sobi će biti svaki komad namještaja;
• Uzmite mjere namještaja, kao što su sofe, police i ormari, i usporedite ih s prostorima u kojima će biti postavljeni;
• Odaberite zidove koji će imati ukrasne dodatke, poput slika i fotografija, te razmislite o rasporedu predmeta;

Ako vaš novi dom ima prazne prostore, razmislite o ukrasnim predmetima koji mogu ispuniti te prostore, kao što su: komode, okviri, lončanice itd.

Osim što pomaže u sagledavanju okoline unaprijed, mjerenje lokacije pomaže u izbjegavanju neugodnih iznenađenja, poput namještaja koji se ne uklapa u okolinu jer je prevelik ili namirnica koje su promišljene i ne stanu u prostoriju.

Kontrolni popis za selidbe

Jedan od savjeta je strategija kontrole koja može pomoći u tome kako organizirati selidbu, u svakom trenutku vašeg putovanja je izrada kontrolne liste za selidbu.

Ovaj način planiranja može se provoditi na mnogo različitih načina, uključujući bilježenje u bilježnicu, korištenje proračunskih tablica na računalu, u bilježnici ili dnevnom redu, ili čak na vašem pametnom telefonu, uz pomoć aplikacija.

Na popisu za provjeru morat ćete definirati prioritete naručivanja i redoslijed onoga što morate slijediti kako biste uspješno dovršili aktivnosti.

Stoga nema smisla isticati da ćete rastaviti ormar prije nego što označite da ga treba napustiti, primjerice.

Prilikom definiranja redoslijeda zadataka nemojte preskakati korake i pokušajte slijediti kontinuiranu liniju razmišljanja, s velikim ciljem na kraju sastavljenim od nekoliko manje složenih ciljeva.

Ne zaboravite da na kraju svakog zadatka radnju morate označiti kao dovršenu.

Počnite pakirati predmete unaprijed

Nakon što je kontrolni popis gotov, vrijeme je da počnete pakirati svoje predmete.

Ali smirite se, ne morate se bojati ovog koraka! Započnite tako da prvo spakirate najmanje važne stvari.

Odvojite kartonske kutije, kovčege, foliju s mjehurićima, ljepljive trake, mape, omotnice, plastične vrećice i druge materijale potrebne za početak ovog procesa.

Znate one ukrase na polici za knjige, dokumente koji se drže u stražnjem dijelu ormara , elegantnu odjeću za zabave ili čak pribor za jelo koji se koristi samo u posebnim trenucima? Počnite s njima!

Ne zaboravite koristiti foliju s mjehurićima na lomljivijim predmetima, poput ukrasa i staklenog posuđa.

Plastične vrećice i mape mogu se koristiti za pohranu dokumenata, bilježnica, knjiga, časopisa, dnevnika itd. Time se sprječava njihovo prljanje, gnječenje ili miješanje tijekom procesa pomicanja.

Odjeća je složeniji predmet i zahtijeva više vremena. Zato smo u nastavku izdvojili nekoliko savjeta o tome kako spakirati odjeću za promjenu, kako bismo vam pomogli da rastavite svoj ormar!

Poredaj po sezoni

Među savjetima kako organizirati selidbu, ovo je najlakši od svih:

odvojite odjeću po sezoni, ostavite zimsku odjeću grupiranu zajedno, a kupaće kostime s kupaćim kostimima i tako dalje.

Započnite odlaganjem odjeće iz godišnjih doba koja se ne nosi.
Vrijedi pogledati vremensku prognozu da vidite kakve će temperature biti sljedećih dana i da ne bude iznenađenja.

Kod osjetljivijih komada, poput vunenih bluza, lana i šalova, na primjer, potreban je dodatni oprez! Čuvajte ih u plastičnim vrećicama kako biste ih zaštitili.

Ne miješajte odjeću s cipelama:
Česta pogreška je stavljati cipele u iste kutije s odjećom.
Ispostavilo se da su potplati tenisica, japanki, sandala i ostalih cipela u izravnom kontaktu s podom i, koliko god bili čisti, nikada neće biti 100% dezinficirani. Također, mogu povući žice i oštetiti osjetljivije dijelove.

Idealno bi bilo da svaku cipelu stavite u svoju kutiju, a zatim ih stavite u veću kutiju. Ako ste se riješili kutija, odlučite se za tkanine ili plastične vrećice kako se ne bi otkačile unutar kutija i oštetile.

Odaberite odjeću koja će ostati s vama:
Čak i planirano, razdoblje selidbe može biti nešto dulje od očekivanog, tako da nije moguće spremiti svu odjeću. Odvojite neke komade da ostanu s vama tijekom ovog razdoblja.

Pokušajte graditi na svom rasporedu; pobrinite se da nemate važne sastanke koji zahtijevaju društvenu odjeću, pratite prognozu temperatura hoće li biti visoke ili niske, imate li već pidžamu sa sobom itd.

Ne uzimaj ono što nema koristi

Prilikom pospremanja na kraju pronađemo nekoliko predmeta za koje s vremenom zaboravimo da ih imamo ili čak više nisu korisni, od odjeće do namještaja.

Selidba je savršeno vrijeme za odvajanje onoga što se smije, a što ne može koristiti.

Ovo je zadatak koji zaslužuje pažnju i zahtijeva vrijeme, ali će sigurno pomoći u optimizaciji prostora u novom domu.

Također će smanjiti količinu kutija koje treba transportirati, uz mogućnost procjene što možete zamijeniti kako bi vaš dom bio potpun.

Dobra alternativa s predmetima koje ne želite ponijeti sa sobom i koji su u dobrom stanju, poput namještaja, odjeće, pa čak i igračaka, je donirati ih članovima obitelji, susjedima, poznanicima, nevladinim organizacijama, dobrotvornim organizacijama ili čak pohranjivanje. na jednom mjestu, sigurno ih možete pokupiti kasnije nakon organiziranja svih svojih predmeta.

Organizirajte svoje kutije

Vrijeme je da organizirate kutije za selidbu. Među 15 savjeta kako organizirati selidbu, vjerujte mi, ovo je jedan od najvažnijih zadataka u cijelom procesu! Razumijevanje da predmete ne treba samo stavljati unutra ključno je da bi sve bilo organizirano tijekom selidbe.

Neki predmeti za selidbu, poput staklenog posuđa, elektronike i kućnog dekora, trebaju čvršće kutije odgovarajuće veličine kako pohranjeni predmeti ne bi poskakivali unutar kutije.

Za transport i čuvanje zaštićenih dok se ne raspakiraju.
Odabirom SAMOSTALNOG SKLADIŠTA koje ima kvalitetne kutije možete pojednostaviti proces organiziranja vaše robe, uz optimiziranje skladišnog prostora za artikle, održavajući ih čistima, organiziranima i zaštićenima dok vaš novi dom ili radno okruženje ne bude pripremljeno za prijem vaših stvari.

Kako biste lakše pronašli pohranjene artikle, idealno je da kutije budu numerirane i imaju napisanu identifikaciju, s kratkim opisom što se u njima skladišti.

Naljepnice u boji zanimljive su opcije za olakšavanje vizualizacije onoga što se skladišti ili čak signaliziraju ako je ono što se skladišti lomljivo i zaslužuje više pažnje tijekom utovara.
Važno je da okviri budu u vašem radnom listu za organiziranje promjena.

U ovom slučaju idealno je zapisati koliko je kutija, koje su prve otišle u novo prebivalište, koje su već otvorene, a koje će ostati zatvorene, kako bi se kontrolirale sve informacije.

Evo savjeta: ako se ne želite brinuti oko otvaranja kutija s manje relevantnim predmetima, ali ne želite ostaviti novu kuću neuredno, možete unajmiti samostalnu pohranu da ih neko vrijeme skladištite, osvojite prostor kod kuće i napraviti svoju zadaću.Potrebni dogovori u svoje vrijeme.

Napravite pribor za preživljavanje

Čak i uz dosta organizacije, moguće je da se usput dogode nepredviđeni događaji pa vam na kraju treba više vremena od očekivanog da dovršite svoje zadatke.

Stoga je vrlo važno sastaviti “pribor za preživljavanje”, koji nije ništa drugo doli predmeti koji će vam trebati u ovom prijelaznom razdoblju.

Osim odjeće, kao što smo istaknuli u točki 7, vrijedi misliti i na higijenske potrepštine, kao što su šampon, sapun, četkica i pasta za zube, na primjer: Plahta, jastuk, deka, ručnik za kupanje također bi trebali biti dio pribora.
Ideja je pohraniti te predmete u kovčeg ili putni ruksak, što olakšava transport kako biste ih mogli nositi.

Imajte na umu da će ovaj komplet ostati s vama, stoga budite uporni u njegovom odabiru kako ne biste morali otvarati kutije do kraja selidbe.

Unajmite montere i instalatere

Ovo je vrlo važna točka u vezi s selidbom i o tome kako se organizirati, i treba je istaknuti na ovom popisu: unajmite montere i instalatere.

Mnogi ljudi odlučuju sastaviti i rastaviti vlastiti namještaj kako bi izbjegli troškove.

No, samostalno obavljanje ovog posla iznimno je riskantno jer osim što će narušiti kvalitetu, funkcionalnost i estetiku namještaja, ako se ošteti, morat ćete kupiti novi, a trošak će biti još veći.

Osim toga, uz pomoć stručnjaka imat ćete jamstvo da će vaš namještaj biti rastavljen i sastavljen na siguran način te da vas neće zaboljeti glava prilikom “prljanja ruku”.

Također razmislite o angažiranju sobarice koja će vam pomoći ne samo u čišćenju, već iu organiziranju soba.

Ne zaboravite da se kuhinjski predmeti, poput pribora za jelo, tanjura, šalica i tava te odjeće obično dezinficiraju nakon raspakiranja, što također traje dugo.

Useljenje u novu kuću

Sa zatvorenim kutijama i rastavljenim i propisno upakiranim namještajem, vrijeme je za transport stvari u novo prebivalište, još jedan od savjeta kako organizirati selidbu.

Ako novi dom još nije spreman primiti sve vaše predmete, vrijedi upamtiti da iznajmljivanjem pojedinačnog skladišta za pohranu možete opskrbiti neke kutije predmetima koje više cijenite i volite ili još nisu spremni
biti raspakirani, koji se mogu označiti, čime se olakšava njihova organizacija i prostor za pripremu rezidencije sa svim pripadajućim objektima.

Ovdje je najveći posao za selidbenu tvrtku koja će uzeti kutije i istovariti ih. Međutim, svakako slijedite postupak!
Provjerite jesu li kutije dobro zatvorene i njihov položaj unutar kolica, pazeći da su najosjetljiviji paketi na vrhu.

Nakon istovara, ne otvarajte kutije na neuredan način!
Ne zaboravite provjeriti jesu li sve tu i prvo otvoriti one glavne, odnosno raspakirati predmete koje ćete još koristiti u prvim danima kada stignete u novu kuću, poput odjeće i kuhinjskih potrepština.

Ovdje je vrijedno spomenuti, među savjetima o tome kako organizirati selidbu, važnost toga da, nakon što je sve u kamionu, obiđete staru kuću kako biste provjerili da ništa nije ostavljeno.

Znamo da je na taj dan zabrinutost oko selidbe znala biti glasna, ali svakako obavite ovaj pregled posljednji put, ne zaboravite proći kroz manje uobičajena okruženja, kao što su garaža, podrum i tavan.

Započnite organiziranjem onoga što je najvažnije

Uvijek pokušajte pospremati sobu po sobu.

Prednost dajte već okrečenim i očišćenim prostorima, gdje je namještaj već montiran i može se posložiti na pravo mjesto! Na taj način izbjegavate preradu.

Započnite organiziranjem kuhinje i smočnice. Kada završite, razmislite o tome da napravite popis i odete u trgovinu po namirnice koje nedostaju.

Spavaća soba je još jedna važna prostorija koju treba organizirati. Ponajviše zbog potrebe organiziranja odjeće i prikladnog mjesta za mirniji san. Ideja je razmisliti o svakoj sobi, od najvažnije do najmanje važne, i organizirati je.

Raspakirajte ostatak

Među savjetima kako organizirati selidbu, važno je spomenuti da nakon popisivanja i slaganja onoga što je prioritet, dolazi vrijeme za otvaranje kutija u kojima se drže sekundarne stvari koje bi trebalo organizirati, a to su: ukrasi, igračke i kuća pribor.

Ovdje je vrijedno ponovno procijeniti što ima smisla ili ne ostati kod kuće, kako bismo shvatili što bi se moglo pohraniti na prikladno mjesto za to.

Miran prijelaz je neophodan kako bi se organizacija nove kuće odvijala glatko, bez potrebe za kasnijom reorganizacijom.
Kako bi okruženje bilo organizirano, pokušajte ostaviti sve kutije u jednoj prostoriji ili, ako vam je draže, možete se odlučiti za vlastito skladište za pohranu predmeta kojima trenutno ne želite rukovati, lomljivijih predmeta koji se mogu izgubiti i prekid tijekom organizacije promjena.

Unajmljivanjem vlastite kutije u samoskladištu moći ćete organizirati svoje predmete prije, tijekom i nakon selidbe.
Uvijek računajte na više prostora u svom novom domu.

Provjerite kontrolni popis

Znate li popis koji smo naveli na početku? Sada će biti gotovo!

Ne zaboravite provjeriti artikle dok otvarate kutije i provjeravate količine, nakon što izvršite provjeru, popis promjena može se uspješno dovršiti.

Sada samo uživajte u svom novom domu.

Naravno, još uvijek se mogu napraviti neke izmjene, ali ako ste slijedili savjete o tome kako organizirati selidbu, bit ćete u redu.

Iskoristite to što su stvari uredne i pogledajte jesu li stvari onako kako ste planirali ili ih pokušajte promijeniti ako vam se prohtije.

Sada je sve moguće!

Budite kreativni i inovirajte svoj novi dom kako bi izgledao upravo onako kako ste oduvijek sanjali.

Dodatni savjet: obavijestite susjede o svom preseljenju!

Savjeti kako organizirati selidbu idealni su za one koji će promijeniti mjesto stanovanja, a ne znaju odakle krenuti s organizacijom procesa te akcije.

Ako nemate plan, mogli biste završiti s glavoboljom.

Stoga, uvijek razmišljajući kako vam pomoći, odlučili smo vam dati dodatni savjet: obavijestite svoje susjede o svom preseljenju.
Obavještavanje ljudi koji žive u blizini vašeg starog prebivališta o promjeni, novoj adresi ili čak kontakt telefonu je izuzetno važno.

Ova prethodna komunikacija može pomoći u mnogim situacijama, od obavljanja poslova do primanja važne narudžbe.

Vjerujte pouzdanoj tvrtki

Trenutak preseljenja iz jednog prebivališta u drugo često je mukotrpan zadatak, jer zahtijeva vrijeme i različite napore.

Međutim, to nije praktično zato što je ovo opsežna radnja. 

Jedan od problema koji se ponavljaju kod selidbe kuće, stana ili čak tvrtke.

To je nedostatak prostora za skladištenje kutija, namještaja i drugih predmeta koji će se transportirati.

Zaključno, razmišljajući o pomoći ljudima koji pate od ovog problema, u ovom i drugim životnim prilikama postoje SELIDBE ZAGREB

SELIDBE ZAGREB nude opcije kutija u različitim veličinama, uključujući prilagođene opcije. 

Dakle, kupac sam skladišti predmete koliko god mu je potrebno, a može mijenjati kutije prema potrebi.

SELIDBE ZAGREB nudi kupcima mirno i sigurno okruženje za čuvanje njihovih osobnih stvari, poput namještaja,  dokumenata  , kutija, kofera, strojeva, građevinskog materijala i mnogih drugih stvari!

Među pogodnostima koje nude  SELIDBE ZAGREB, a koje pomažu pri selidbi, moguće je spomenuti:

·          Kolica za prijevoz predmeta od parkirališta do boksa;

·          Wifi mreža;

·          Parking za velika vozila;

·          Individualni alarm u svim kutijama;

·          Soba za sastanke;

·          Teretno dizalo za velike količine;

·          Struktura dokova (RJ) i također viličara;

·          Kutije, trake, ljepila i drugi materijali koji se koriste za pakiranje.  

Prvo odaberite idealnu veličinu kutije za vas i najbližu jedinicu.

Zatim odvojite potrebne dokumente, izvršite prethodnu rezervaciju i po dolasku u skladište u roku od 15 minuta prijavite se.

I to je to, odlazite s unajmljenom individualnim kontejnerom i postavljenim lokotom, ključ ostaje kod vas, pregovarajući izravno s našim konzultantima i stručnjacima.

Stupite u kontakt sa  SELIDBAMA ZAGREB, razgovarajte sa stručnjakom ili posjetite najbližu jedinicu gdje možete sačuvati svoje stvari.

JGM SELIDBE uvijek su spremne riješiti vaše probleme s nedostatkom prostora.

Zatražite ponudu odmah !